kochrana

PARTNERJI KOC HRANE ZAKLJUČILI CELOVITO ŠOLO TRŽENJA

Vse od konca januarja pa do sredine aprila so se partnerji KOC Hrane tedensko srečevali na Celoviti šoli trženja v prostorih GZS. Na desetih delavnicah so svoje znanje utrjevali predstavniki podjetij Pomurske mlekarne, Mlekarne Planika, Mercator-Embe, Medexa, Pivke in Mesa Kamnik. Delavnice je vodila Mateja Milost, direktorica podjetja Fimago in predavateljica na Univerzi v Novi Gorici, z več kot 22-letnimi izkušnjami na področju izvoznega svetovanja in postavitve marketinških strategij, kot gostujoči predavatelj pa nas je skozi delavnico o analitiki in optimizaciji prodajnih procesov vodil dr. Rok Rape.

Kot že ime pove gre za celovito usposabljanje na področju trženja v katerem so se udeleženci naučili vse od trženja kot strateške funkcije, internacionalizacije in nastopa na sejmih do učinkovitega poslovnega komuniciranja ter pomembnosti vseh členov v verigi oz. vseh zaposlenih v podjetju. Znanje pa so še dodatno utrdili skoz interaktivne delavnice z vajami.

Naj poudarimo, da je Celovita šola trženja namenjena vsem zaposlenim v podjetju, ne glede na njihovo funkcijo. Temu je namenjen posebni modul Trženje za netržnike, ki uči: vsi zaposleni nosijo odgovornost do kupca in se morajo zavedati, da prav vsak od njih pomembno vpliva na končni rezultat podjetja.

  

Fotogalerija